دکوراسیون اداری اتاق مدیریت موضوع مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا است دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بخشهای زیادی دارد نکات و ملزوماتی که در دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باید در نظر گرفته شوند را باهم بررسی میکنیم و چینش مناسب برای اتاق مدیران سازمانها با پلانهای بزرگ یا کوچک . دکوراسیون اداری اتاق مدیریت از بخشهای زیادی برگرفته شده که مهمترین آنها میز مدیریت و میز کنفرانس آن یا حتی مبل و نیم ست اداری به همراه جلو مبلی آن است . استفاده از کتابخانه اداری بلند یا کوتاه بسته به سبک انتخابی شما برای دکوراسیون اداری نیز مهم است . حرف از سبکهای مختلف دکوراسیون اداری شد بهتر است اشارهای کوچک به این موضوع داشته باشیم ، به طور کلی دکوراسیون به دو بخش بزرگ دکوراسیون کلاسیک و یا دکوراسیون مدرن تقسیم بندی میشود اما بسیاری از طراحان این سبکها را نیز تلفیق میکنند که زیبایی بیشتری را به نمایش بگذارند . برای دکوراسیون اتاق مدیریت نیز همین روند نیز طی میشود یعنی میتوانید دکوراسیون اداری اتاق مدیرت سازمان را بنا به سلیقه خودتان و یا ابعاد اتاق و بسیاری از پارامترهای دیگر که در ادامه مقاله به آن اشاره میکنیم ، از این دو سبک یا تلفیق آنها استفاده کنید . لازم به ذکر است اتاق مدیریت سازمان هرچه زیباتر و بهتر چینش و دکوراسیون شود برای تبلیغ سازمان شما بهتر است .
در ادامه همراه ما باشید ” مبلمان اداری یکتا “
مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مدرن و لوکس میباشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخشهای مربوط مراجعه نمایید.
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
سبکهای دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
انتخاب سبک مناسب برای هر فضایی نیازمند توجه به نکاتی مربوط به محیط است اول از همه ابعاد فضا را بررسی میکنیم چرا که به طور مثال فضای کوچک مناسب چینش دکوراسیون اداری کلاسیک نمیباشد و بهتر است از این سبک فاصله بگیریم . اولین نکته متراژ و ابعاد فضا بود . نور پردازی و سبک پلان محیط نیز بسیار مهم در انتخاب سبک است . سلیقه شخصی هم تاثیر بر انتخاب دارد . و در آخر یکی از مهمترین فاکتورها را برای انتخاب سبک بیان میکنیم . نوع کار سازمان و شرکت و دفتر و یا هر کسب و کار دیگری بسیار موثر است . اگر سبک کار شما نیازمند کارهای تیمیبیشتر و تعامل بالاتری بین پرسنل است بهتر است از دکوراسیون اداری مدرن استفاده کنید که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار بالای را دارد و فضای کمتری را اشغال میکند . برای طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت نیز میتوانیم از دو سبک مدرن و کلاسیک انتخاب داشته باشیم . بهتر است طراحی و چینش دکوراسیون اداری اتاق مدیریت از سایر فضاهای سازمان زیبا تر و شیک تر باشد و حساسیت بیشتری را نسبت به دکوراسیون این اتاق به خرج دهیم . پر اهمیت ترین وسایل برای اتاق مدیریت مبلمان اداری آن است و برای انتخاب و چینش آن باید بسیار با ظرافت عمل کرد
برای انتخاب سبک مناسب اتاق مدیریت باید به تم اتاق یا رنگبندی اتاق نیز توجه داشت و برای طراحی دکوراسیون اداری این اتاق باید از مبلمان اداری شیک و رسمیاستفاده شود
نور پردازی در اتاق مدیریت
ینور پردازی داخلی اتاق یکی دیگر از مواردی استکه باید در دکوراسیون اداری اتاق مدیریت به آن توجه ویژهای داشت اگر بخواهیم دکوراسیون اتاق مدیریت را زیباتر نشان بدهیم باید نور پردازی دقیق و اصولی و مدرن درانجا صورت پذیرد تا جایی که امکان دارد سعی کنیم از منبع طبیعی نور در اتاق استفاده کنیماما اگر امکان استفاده از نور طبیعی در اتاق مدیریت وجود نداشت بهتر است از نورهای مصنوعی استفاده کنیم . لازم به ذکر است که این نورهای مصنوعی بهتر است زرد رنگ باشد تا فضای گرمیرا داشته باشیم .نکته بسیار مهم در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت این است که به تنظیمات نور دسترسی داشته باشیم و در هر لحظه بتوانیم نور را زیاد یا کم کنیم به طور مثال در هنگام استفاده از سیستمهای تصویری در جلسات اتاق مدیر باید نورها را کاهش داد تا تصویر برای حضار واضح تر باشد . اگر از نور طبیعی در اتاق مدیریت استفاده میکنید بهتر است پردههایی را به کار ببرید که اکر نیاز به تاریک کردن فضا بود اجازه ورود نور زیادی را به اتاق ندهند .
بیشتر بخوانید : میز مدیریت
چیدمان اتاق مدیریت
اتاق مدیرت در هر سازمان و شرکتی باید آرام و زیبا باشد بنابر این نحوه چیدمان اتاق مدیریت بهتر است مدرن باشد . دقت کنید که این امر برای چیدمان است نه سبک دکوراسیون ، یعنی شما میتوانید برای دکوراسیون اتاق مدیریت خود سبک کلاسیک را برگزینید اما حتما از چیدمان مدرن استفاده کنید دلیل این حرف هم ساعات زیادی است که مدیر در آن اتاق حضور دارد و بار برنامه ریزی و عملکردی سازمان بر دوش مدیریت است و اگر طراحی و چیدمان اتاق مدیریت زیباتر باشد باعث افزایش کارایی و عملکرد بهتر میشود البته که بهتر است این موضوع را برای تمام بخشهای سازمان لحاظ کنیم یعنی هر چه فضای کاری زیباتر باشد عملکرد و کارایی برای افراد بسیار بیشتر میشود .بهتر است اتاق مدیریت در جایی قرار گیرد که بیشترین نور را میگیرد و باید میز مدیریت را به گونهای در اتاق قرار دهیم که بیشتر این نور روی میز مدیریت منعکس شود . برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت بهتر است از کفپوشهایی استفاده کنید که با محیط و دکوراسیون اطراف همخوانی داشته باشد . پیشنهاد ما انتخاب رنگ خاکستری برای کفپوشها است. چیدمان باید به گونهای متفاوت از سایر فضاها صورت پذیرد چرا که محلی برای پذیرایی از مهمانان مدیر نیز هست و مهمتر از آ« اقا کننده حس مدیریت در یک سازمان باشد .یکی از روشها برای ایجاد تفاوت در دکوراسیون اتاق مدیریت با سایر جاهای سازمان استفاده از تضاد در سبک دکوراسیون است به عنوان مثالی واضح اگر محیط اداری به طور کلی با دکوراسیون اداری مدرن طراحی و چینش شده است بهتر است از دکوراسیون اداری کلاسیک در اتاق مدیریت بهره ببرید .
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
کتابخانه اتاق مدیریت
بی شک یکی از مهمترین لوازم در اتاق مدیریت همین کتابخانه اداری است . کتابخانههای اداری نیز مانند همه مبلمان اداری از دو سبک کلی کلاسیک و مدرن پیروی میکنند و ابعاد آنها متفاوت است که بسته به نوع نیاز کاربر آن یا محیط اطراف این ابعاد شکل میگیرند . به طور مثال کتابخانه اداری کوتاه یا اصطلاحا کردانزا برای اتاق مدیریت بسیار مناسب است . اگر از فضای کوچکی برای اتاق مدیریت استفاده میکنید بهتر است از کردانزا بهره ببرید البته این به این معنا نیست که کتابخانه اداری کوتاه برای فضاهای کوچک فقط مناسب اند بلکه نمود و زیبایی بسیار زیادی را برای فضاهای بزرگ نیز دارند . برای یک دکوراسیون اداری کلاسیک میتوانید از کتابخانه اداری بلند کلاسیک استفاده کنید که طرح و نقشهای آن همخوان و ست با سایر وسایل شما در اتاق مدیریت باشد این کتابخانه قبلند اداری علاوه بر کارایی زیاد زیبایی بسیار بیشتری را دارد . به طور کلی استفاده از کتابخانه اداری چه بلند و چه کوتاه بسیار مهم است چرا که محل ذخیره کردن اسناد مهم که باید در دسترس مدیر باشند است .
مبل و نیم ست مدیریتی
یکی دیگر از لوازم بسیار مهم در دکوراسیون اتاق مدیریت مبل و نیم ست اداری یا بهتر است بگوییم مبل و نیم ست مدیریتی است . محلی برای پذیرایی از مهمانان مدیر در اتاق خودش که بسیار مهم است . استفاده از مبل و نیم ست شیک و زیبای رسمیدر اتاق مدیریت بسیار تاثیر گذار بر افکار مشتریان شما هستند . برای انعقاد قراردادهای کلان و بزرگ در سازمان مدیر یک سازمان دخالت کامل دارد و جلساتی را برای برقراری این قراردادها صورت میدهد برخی از این جلسات با تعداد محدودی برگذار میشود و مدیران دو سازمان باهم به گفتگو میپردازند و این بهترین راه است که مهمان مدیر به اتاق مدیریت برود و در آنجا به صحبت بپردازند . کیفیت مبل اداری باید بسیار بالا باشد به گونهای که مراجعین شما احساس راحتی کنند و در جلسات باند مدت خستگی بر آنها غلبه نکند . علاوه بر کیفیت مبل اداری زیبایی نیز بسیار مهم است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا این تضمین را به مشتریان خود میدهیم که با کیفیت ترین مبلمان اداری را برای آنها فراهم میکنیم .
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
نکات جزئی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
همانطور که بالاتر گفتیم بهتر است اتاق مدیریت از نور طبیعی بهره ببرد یعنی پنجره داشته باشد توصیه ما این است که حتما پنجرههای اتاق مدیریت سازمان دوجداره باشد . برای پوشش ظاهری آن میتوانید از پردههایی استفاده کنید که با سبک دکوراسیون اتاق مدیریت شما همساز و همخوان باشد . میتوانید از پردههای کرکرهای استفاده کنید اما بهتر است پردهای را انتخاب کنید که در زمان بسته بودن آن دور نمای زیبایی را به نمایش بگذارد
استفاده از گل و گیاه در هر مکانی نشاط و شادابی خاصی را به آن فضا میبخشد در گذشته گفته بودیم که برای بهبود عملکرد پرسنل در شرکت از گل و گیاه استفاده کنید که تاثیرات مثبتی را به شما نشان میدهد استفاده از گل و گیاه در اتاق مدیریت نیز بسیار امر خوبی است . کم کردن فشار کار و احساس آرامش از نکاتی است که در هنگام استفاده از گیاهان در اتاق کار به آن پی میبرید . علاوه بر بخشش زیبایی به محیط حس طبیعت را به شما نیز القا میکند و این موضوع بسیار مهم است
چند عدد گل و گیاه برای دفتر کار میتواند روحیه بخش باشد چرا که ساعات زیادی را در محیط اداری خود صرف میکنید . بهتر است از گیاهانی استفاده شود که به نور کمتری برای بقا نیاز دارند چرا که در محیط کار اغلب نور طبیعی کمیبه هماجا سرایت میکند .
بیشتر مطالعه کنید : طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی
دیوار کوبها نیز میتوانند در دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بسیار نقش خوبی را بازی کنند چرا که میتوانیم از دیوارکوب های حاوی شلف استفاده کنیم که کارایی یک کتابخانه یا حتی ویترین کوچکی را نیز دارند . معمولا در اتاق مدیریت از پارتیشن اداری استفاده نمیشود چرا که اتاق مدیریت کل سازمان فردی و تک نفره است اما شاید مدیران زیر مجموعه را بتوانیم در این دسته بندی جای دهیم به طور مثال چند مدیر یک شرکت در اتاق بزرگ ساکن هستند برای این شرایط بهتر است از تقسیم بندی فضا استفاده کنیم و فضا و محیط شخصی هر مدیر را با پارتیشن بندی محیا کنیم
میز مدیریت میتواند یک میز کنفرانس هم داشته باشد برای جلساتی با تعداد افراد کمتر استفاده از میز کنفرانس برای میز مدیریت که البته همخوان باشند یکی از روشهای زیبایی در چینش دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است . میز کنفرانسی که میتواند بنا بر سبک دکوراسیون شما از شیشه ، چوب ، ام دی اف و یا تلفیقی از این متریالها باشد .
برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافیست با شماره 02144620086 تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرسwww.yektafurniture.com مراجعه نمایید .
جمع بندی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
به طور کلی گفتیم که دکوراسیون اداری اتاق مدیریت نیز مانند سایر دکوراسیونهای داخلی از دو سبک کلی مدرن و کلاسیک پیروی میکنند و انتخاب این دو سبک فاکتورهای زیادی را دارد . استفاده از اتاقی مناسب برای اتاق مدیریت که نور گیری خوبی را داشته باشد نیز از نکاتی است که در این مقاله به آن به خوبی اشاره شد و راهکارهایی برای نور گیری در اتاق مدیریت سازمان نیز گفته شد . تاثیر استفاده از گل و گیاه که بسیار مثبت است و کیفیت بالای مبل و نیم ست اداری برای شما در مقالع دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باز شد . استفاده از کتابخانههای اداری که از لوازم ضروری این چینش دکوراسیون هستند و کارایی و انتخاب مناسب کتابخانه در فضاهای بزرگ و کوچک ، تقسیم بندی اتاق مدیران زیر مجموعه اگر از فضای بزرگ و کم اتاقی بهره میبرید و نکات آن از دیگر بحثهایی بود که در این مقاله از تحریریه مبلمان اداری یکتا به آنها اشاره شد . زیبایی اتاق مدیریت بسیار مهم است پس سعی کنید برای انتخاب یا چینش دکوراسیون اداری به آن توجه ویژهای داشته باشید و اما اگر از اتاق کوچکی برای مدیریت استفاده میکنید یادتان باشد که میز مدیریت همراه با میز کنفرانس بسیار کارا تر و بهتر از استفاده مبل و نیم ست اداری در یک اتاق کوچک است اما اگر از فضایی بزرگ بهره میبرید بهتر است هر دوی این لوازم را داشته باشید که بسیار کلاس کاری شما را و اعتبارتان پیش مهمانان را بالا میبرد
سپاس از همراهی شما
تیم تحریریه : مبلمان اداری یکتا